De ce să mergi în Retreat Yoga?
Poți vizualiza o scurtă prezentare cum arată un eveniment în inima munților, si vezi dacă te inspiră să te înscrii pentru o experiență care îți va aduce bucurie și armonie.
YOGA DE SEARĂ – CU PRIVIREA SPRE CERUL PLIN DE STELE
Natura a fost terenul nostru de joacă, un retreat inspirațional, plin de încântare.

Echilibru și stabilitate
Am avut atelier în care am discutat despre deficiențele coloanei vertebrale și cum acestea ne pot afecta sănătatea. Grupul nostru de simpatici, au primit soluții pe loc la problemele cu care se confruntă. Sfaturi cum să integreze o rutină de mișcare pentru menținerea sănătoasă a coloanei.
FOC DE TABARĂ ȘI ATELIER
Focul are o semnificație aparte ca și element dar mai ales în ritualuri și meditații. Ne-am adunat în jurul focului am povestit și ne-am setat intenții pentru următoarea perioadă. Am aruncat ce nu mai aveam nevoie și am hotărât să pastrăm mereu focul interior aprins, să ne putem bucura, să fim deschiși, să iubim din toată inima, să stralucim pur si simplu la fel de tare ca focul.
BUCURIA ȘI LIBERTATEA
Peisajul de toamnă pe crestele muntelui este pur și simplu un tablou.
Atunci când oboseam, erau niște bancuțe facute din trunchi de copac pe care ne așezam să stai să admirăm.
Baile Herculane- Retreat de primavară
Tot în această locație superbă a fost și retreat-ul de primavară.
Un alt grup de oameni frumoși care au venit cu inima deschisă să cuprindă tot ce noi am desfășurat în cele 4 zile în inima munților. A fost cu multă bucurie, descoperire, înțelegere și noutate.

YOGA DE DIMINEAȚĂ
În fiecare dimineața ne-am întâlnit pe salteluțe în foișor, am salutat soarele cu zâmbete pe fețele noastre și ne-am mișcat corpul în ritm cu energia naturii.
Ne-am încarcat cu energie, apoi ne-am continuat activitățile cu entuziasm și bucurie.
Am făcut o drumeție până la cascada vânturătoarea, provocatoare dar distractivă. Am urcat pe acest platou cu un peisaj superb. Pe traseu am luat-o ușor la pas să ne bucurăm cu adevarat de natură, de vegetașie și de frumusețea primăverii la munte.
Am continuat să ne provocăm dar de data aceasta pe apă, ne-am plimbat cu Paddle Bord-ul pe lacul Prisaca.
Peisajul ne-a încântat diferit de data aceasta, am avut o altfel de vedere asupra munților.
Iar, la final cei mai curajoși au făcut și o baie în lacul cristalin de la poalele muntelui.
ATELIER- TRX
Într-o dupa amiază însorită ne-am bucurat de o clasă de TRX, pentru mobilitate și flexibilitate.
Este absolut magic să respiri aerul curat de munte și să faci mișcare în natură.

MÂNCARE SĂNĂTOASĂ
Culoare în farfurie, se spune că atunci când ai farfuria cât mai colorată, cu siguranță este și nutritivă.
Noi am avut farfurii bogate și pline de viață. Ne-am bucurat de alimente de calitate menite să ne aducă energie și vitaminizarea perfectă.